• Tõhus
  • Suurepärane maitse
  • Mugav tarbida

Kui soovite saavutada kõige märgatavamaid tulemusi, on soovitatav kasutada väga madala kalorsusega toitumismeetodit (VMKD) 3 nädala vältel. Nutriless VMKD tooted asendavad kogu ööpäevase toiduratsiooni. Pärast selle perioodi lõppemist on vaja järk-järgult pöörduda tagasi tavalise tervisliku toitumise juurde. Kui 3 nädala jooksul oli Teie saadud ööpäevane kalorikogus VMKD meetodit järgides ligi 600 kcal, siis 4.–5. nädalal peab see olema ligikaudu 800 kcal päevas, 6.–7. nädalal 1000 kcal, 8.–9. nädalal 1200 kcal. Hiljem peab see olema umbes 1400 kcal päevas.

Pöördudes järk-järgult tagasi tavapärase tervisliku toitumise juurde, sööge regulaarselt samadel kellaaegadel. Kõige rammusamad toidud tuleb süüa lõunaks. Õhtul ärge sööge kaks tundi enne magamaminekut midagi. Püüdke selle poole, et söömine oleks meeldiv rituaal: sööge aeglaselt, nautige maitset. Keskenduge ainult sellele protsessile, igasugused ärritajad (näiteks telefon või ajakiri) jätke kõrvale.  

Pärast igat etappi püüdke stabiliseerida oma kehakaalu ja seda kontrolli all hoida. Valmistades tavalisi toite, valige järgmiste soovitatavate toiduainete hulgast:

  • värsked, keedetud või aurutatud köögiviljad;
  • värsked puuviljad, soovitatavalt hooajalised;
  • must teraleib;
  • kruubid, metsik riis;
  • hapupiimatooted,
  • väherasvane liha;
  • väherasvane juust;
  • kala;
  • vesi, värskelt pressitud puu- ja köögiviljamahlad.

Toiduained, mille tarbimist ei soovitata:

  • suhkur;
  • maiustused;
  • sai;
  • makaronid;
  • valge riis;
  • kuum- või külmtöödeldud rasvane liha;
  • magusad mullijoogid;
  • magusad mahla sisaldavad joogid;
  • alkohol (suurtes kogustes).

Tähtsaid nõuandeid:

  • Valige keedetud või hautatud toit.
  • Ärge kasutage praadimiseks loomseid rasvu, asendage need väikese koguse oliiviõliga.
  • Valmistage toitu restil, fooliumis, küpsetuskotis või kõrbemisvastase kattega pannil.
  • Ärge kasutage saiakuubikuid.
  • Keedetud lihapuljong kurnake läbi või eemaldage rasv, lisage tšillit.
  • Valige ainult väherasvane valge liha.
  • Sööge kala, eriti merekala, milles on palju väärtuslikke oomega-3 rasvhappeid.
  • Vältige rulaade ja suitsuvorsti. 

SAATKE OMA EDULUGU

UUDISKIRI